Semppa.net Foorumin päävalikko
Kirjoittaja Viesti
<  Jalka vipattaa  ~  Köyhä antaa vähästään...
Lady RebekkaG
LähetäLähetetty: Tii Huh 04, 2006 6:40 pm  Vastaa lainaamalla viestiä

Tervetuloa kaikki katsomaan Lahden työväenopiston Opistoteatterin näytelmää "Köyhä antaa vähästään..." tuokokuussa Lahdessa! Olen itse osallistunut käsikirjoittamiseen ja saanut kokeilla sävellystäkin ja tietty olen näyttämölläkin. Tässä esitysajat (liput 8/4 euroa):

ensi-ilta:
la 13.5 klo 19
Opistoteatteri: Köyhä antaa vähästään...

ma 15.5 klo 19
ti 16.5 klo 19
ke 17.5 klo 19
pe 19.5 klo 19
la 20.5 klo 19
su 21.5 klo 15
ti 23.5 klo 19

Aina on ollut rikkaita ja aina on ollut köyhiä - kysymys onkin asenteista ja arvoista;miten leipänsä jakaa ja petinsä petaa?Opistoteatterin esitys peilaa luokkaeroja ennen ja nyt - aikamatkalla esitellään ihmiskohtaloita entisajan talonpojista ja porvareista tämän päivän vähempiosaisiin ja uusrikkaisiin.

Esitykset Teatteri Vanhassa Jukossa, Vesijärvenkatu 16, Lahti.
Ihan keskustassa siis ja juna ja bussiasemien läheisyydessä!Ja sen loistavan antikavariaatin AleksisK:n VIERESSÄ!

Voit käydä tutustumassa Teatteri Vanhaan Jukoon osoitteessa www.teatterivanhajuko.fi

Juko on ihana pieni teatteri, jossa on tunnelmaa ja tällä hetkellä pyörii pääosin näytelmä "Minä olen Adolf Eichmann", joka on saanut vain kiitosta. Ja minäkin olen nähnyt sen kolme kertaa!Hurjaa kamaa!

Saan liput myyntiin ensi viikolla, joten jos kiinnostaa, ilmoitelkaa!Me harrastajat päästään ihan ammattilaisnäyttämölle, mikä on mukavaa. Ja itse pidän näytelmää mielenkiintoisena ja hyvänä eri aikakausien kuvaajana. Onko mikään muuttunut? Ja toivottavasti se herättää myös ajatuksia!

Jos joku haluaa tietää lisää, kysykää vaan! Very Happy

Viimeinen muokkaaja, Lady RebekkaG pvm Kes Huh 05, 2006 9:49 am, muokattu 1 kertaa

Neropatti
LähetäLähetetty: Kes Huh 05, 2006 6:50 am  Vastaa lainaamalla viestiä
Ylläpitäjä

Tässähän olisi se kaivattu teatteriretki sempalle! Vaikka Lahteen matkustaminen syökin budjettia, niin itse näytelmä on kuitenkin sangen halpa.

Samu, jos luet tämän, niin harkitse asiaa!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
TheSuuriRunoilija
LähetäLähetetty: Kes Huh 05, 2006 11:20 am  Vastaa lainaamalla viestiä

Jee, minua ainakin kiinnostaa teatteri! Very Happy

Eli, saako lippuja tilattua sinulta, Lady R? Ja jos koko semppa päättää lähteä, niin olisi mukavaa tietää päivämäärää, niin voisin sitten samaan aikaan tulla ja tavata ehkä piiiiitkästä aikaa teitä ihmisiä ihan oikeastikin Shocked

Tästä Riihimäeltä surautan Lahteen helposti joko autolla tai junalla, joten matka ainakaan ei ole esteenä!

Sufilainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Lady RebekkaG
LähetäLähetetty: Kes Huh 05, 2006 1:53 pm  Vastaa lainaamalla viestiä

Kyllä, miulta saa lippuja tilata. sanoo vaan mihin esitykseen haluaa ja mie varmistan, että tilaa on ja varaan liput!Olen vielä itsekin sairaana enkä päässyt tämän viikon harjoituksiin, joten ensi maanataina tiedän lipuista vielä tarkemmin. Mutta tietääkseni saan itselleni tietyn määrän kaikkiin esityksiin myyntiin!

Eli juu, miulle vaan viestiä tulemaan. Ja juna-asemalta kävelee Jukoon 5 minuutissa Very Happy

Lady RebekkaG
LähetäLähetetty: Tii Huh 11, 2006 10:57 am  Vastaa lainaamalla viestiä

No niin elikäs nyt voi minulta varata lippuja kaikkiin näytöksiin ja myös ryhmävaraus onnistuu kauttani , jos tosiaan tulette isommalla porukalla. Ja lipun hintahan on teille se 4 euroa.

Samu
LähetäLähetetty: Tor Huh 13, 2006 5:14 pm  Vastaa lainaamalla viestiä
Moderaattori

Olin hieman yössä enkä huomannut tätä ketjua. Onneksi Neropatti herätteli minut.

Teatteri vaikuttaa kiinnostavalta, ja olisi mukava tulla katsomaan, varsinkin kun siinä on tukeva linkki semppaan. Nyt näinä viime päivinä on ollut huono saada asiaa eteenpäin, koska koeviikko on niskassa ja nyt alkaa pääsiäinen. Meneekö lippujen järjestäminen hankalaksi, jos teatteriin lähdöstä saadaan sovittua vasta ensi viikon torstaina sempassa? Tietenkin muutakin pitää järjestellä ja sopia, joten mitään ei voi vielä pitää varmana.
Takaisin alkuun
Lady RebekkaG
LähetäLähetetty: Maa Huh 17, 2006 7:26 pm  Vastaa lainaamalla viestiä

Tulevana torstaina ehditte sopia hyvin alustavasti päivämäärästä. Miten pikemmin tietenkin tiedätte milloin tulisitte, sitä parempi, että varmasti haluamallenne päivälle on tilaa.
Mutta, kun tiedätte varmasti, saan heti varattua liput.

Sinister
LähetäLähetetty: Kes Tou 24, 2006 6:14 pm  Vastaa lainaamalla viestiä

Oli muuten älyttömän hyvä esitys..
Joku mitään mistään ymmärtämätön pikkukriitikko oli paikallislehdessä teilannut näytelmän täysin, mutta kyllä minä tiedän paremmin!!
Rakkaan Janikamme panos oli aivan selvästi nähtävissä, sen verran Ahoa oli kässäriin eksynyt Very Happy
Takaisin alkuun
Lady RebekkaG
LähetäLähetetty: Per Tou 26, 2006 10:49 am  Vastaa lainaamalla viestiä

Kiitos kiitos rakas sinister! Nyt on ohi tuo projekti ja lähes normaalielämä palautuu...

Yleisö piti näytelmästä kovasti ja kriitikko sai huutia kaikilta. Ja tottahan Aho piti vähän käyttää Wink

Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Semppa.net Foorumin päävalikko  ~  Jalka vipattaa

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin

Siirry:  

Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa