Semppa.net Foorumin päävalikko
Kirjoittaja Viesti
<  Henki ja Elämä  ~  Hän
cellar door
LähetäLähetetty: Lau Jou 24, 2005 10:49 pm  Vastaa lainaamalla viestiä

Hänen jalkansa koskettaa omaani. Jalkani värähtää, mutten siirrä sitä pois. Teeskentelen, etten edes huomannut tapahtunutta. Olen kuin en olisi muka nauttinut siitä. Siveellisyyden nimissä en voi muutakaan. Loppujen lopuksi hän ei ole poikaystäväni. Poikaystäväni istuu toisessa päässä huonetta parhaassa nojatuolissa.
Niin, se lurjus valitsi ennemmin istua mukavimmassa tuolissa kuin oman tyttöystävänsä vieressä vähemmän mukavalla nahkasohvalla. Jos hän todella jumaloisi minua niin paljon kuin hän aina väittää, eikö hän haluaisi mieluiten istua vieressäni, vaikka se tarkoittaisi paikkaa lattialla? Eikö hän haluaisi olla aivan lähelläni, vaikka joutuisi seisomaan? Kuka tietää, mutta hän kuitenkin valitsi nojatuolin, ja jätti minut istumaan parhaan kaverinsa kanssa sohvalle.
Voin aina teeskennellä muuta, mutta tosiasiassa tämä järjestely ei vaivaa minua yhtään. Istun aloillani siinä toivossa, että jalkamme sattuisivat taas koskettamaan toisiaan.
Illan mittaan istumapaikkoja vaihdellaan, ja niin vaihtuu myös vierustoverini. Se ei kuitenkaan estänyt katseitamme kohtaamasta. Ensimmäisen kerran näin sattuessa hymyilin hänelle pikaisesti ja käänsin katseeni pois pian, mutta toivoakseni en kuitenkaan epäilyttävän pian. Seuraavan kerran katseidemme kohdatessa hymyilin hänelle jälleen, mutta uhmakkaasti annoin katseeni viipyä hänessä hieman pidempään. Lyhyen hetken ajan katselimme toisiamme, minkä jälkeen koin velvollisuudekseni rikkoa jälleen tuon katsekontaktin, sillä tilanne alkoi tuntua jo liian omituiselta. Minähän seurustelen toisen kanssa. Ja se toinen istuu tuossa vieressä. Vilkaisin poikaystävääni mietteliäänä.
Ei. Olisi hyvin epätodennäköistä, että tuo huomaisi yhtään mitään, ajattelin, ja huomasin tuntevani lievää pettymystä. Hänen takiaan ei tarvinnut olla turhan varovainen. Hän ei ollut koskaan osannut tarkkailla ihmisten ilmeitä tai äänensävyjä. Hän ei osannut lukea vähääkään rivien välistä, huomata sanattomia viestejä. Mikäli se hänestä olisi kiinni, saisin viedä oman pikku salaisuuteni vaikka hautaan.
Äkkiä tunsin odottamattoman vihlaisun, joka lienee omatuntoni tekosia. Oma rakas pöhköpääni! Niin viattoman tietämätön, niin hölmö!
Minä olin tämän tarinan pahis. Tämän käsitettyäni pörrötin tuon virallisen rakkaani hiuksia, painoin pehmeän suukon poskelle ja kaivauduin hänen kainaloonsa. Komensin itseäni käyttäytymään järkevästi. Velvollisuuteni oli pitää huolta, ettei poikaystäväni saisi koskaan tietää.
Voin aina teeskennellä muuta, mutta totuus on, että nautin hänen läheisyydestään. Hiljaa teeskennellen nukkuvaa kuuntelen hänen rauhoittavaa ääntään. Elän niitä hetkiä varten, kun hän ohimennen hipaisee tai katsoo minua. Olen hyvin mieltynyt häneen. Häneen, joka ei ole poikaystäväni.

- neljä ruusua
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Theg
LähetäLähetetty: Sun Tam 01, 2006 8:00 am  Vastaa lainaamalla viestiä
Moderaattori

Pelottavaa, kun kuvittelee tietävänsä jotain merkittävää, mutta ei oikeastaan toivo sen olevan varmaa tai tietävänsä sitä. Ja sitten se kuitenkin katoaa päivän tullessa.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
cellar door
LähetäLähetetty: Maa Tam 02, 2006 4:20 pm  Vastaa lainaamalla viestiä

Wau. Hmm. Liittyikö tuo jotenkin novelliini vai missasinko jotain?

- neljä ruusua
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Semppa.net Foorumin päävalikko  ~  Henki ja Elämä

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin

Siirry:  

Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa