Semppa.net Foorumin päävalikko
Kirjoittaja Viesti
<  Henki ja Elämä  ~  Sinkut
Duiduli
LähetäLähetetty: Tor Mar 10, 2005 3:42 pm  Vastaa lainaamalla viestiä

Tylsä ja mauton otsikko, en keksinyt muutakaan. En perehdy kirjoittamaan novellia, joten älkää lukeko tätä kuin sellaista. Säästätte miettimisen tuskan, kun ette yritä etsiä analysoitavaa, ei tässä sellaista kuitenkaan ole. Ainakaan en kirjoittanut tätä ajatellen, että lukijan pitäisi saada tästä jotakin irti - muuta kuin kerrontani.
Persoonallinenkaan tämä ei millään tavoin ole - toivottavasti ei kuitenkaan aivan täyttä skeidaa! Shocked

Sinkut

Siinä me makasimme, sinä ja minä, hiljaa mietteissämme. Minä kuuntelin hengityksesi tasaista virtausta ja kaipasin syliisi – sinun ajatuksiasi en tiennyt, en tahtonut arvailla. Kai sinä olit unelmasi suojissa, niin kuin minäkin.
Käännyin kyljelleni ja katselin pimeyden läpi vahvoja piirteitäsi. Makasit sängylläni ylävartalo paljaana, annoin katseeni hyväillä ääriviivoja, jotka muistuttivat minua kosketuksestasi. Tuoksuit hyvälle.
Rutistin peiton vasten rintaani. Ohimennen tulin hipaisseeksi kättäsi, huulesi raottuivat ja tunsin punaviinin ja hammastahnan sekoittuneen hajun vasten kasvojani. Kostutin huuliani ja suljin silmäni.
Naurahdus kirposi huuliltasi. Painoin silmät tiukemmin kiinni.
- Vielä voit joutua sohvalle, sanoin päästäen virneen nukkuville kasvoilleni.
- Minä en muuten ymmärrä, kuinka se yksi komentaa miehensä sohvalle, jos se on juonut muutaman tuopin, sanoit.
Nyökkäsin, vaikka tiesin sinun pitävän silmiäsi kiinni. Minäkin pidin ja purin hammasta sanojesi vihlaistessa minua.
- Siis, en minä menisi nukkumaan sohvalle. Se äijä on kunnon tohvelisankari! jatkoit, kun en vastannut.
- Minä en siedä miehiä, jotka laittavat itsensä tossun alle, tuhahdin ja avasin silmäni juuri sopivasti nähdäkseni sinun kääntyvän mahallesi.
Ruttasit tyynyn kasaan. Näytit taivaalliselta.
- Tässä se on kahden sinkun hyvä jutella. Olisi varmaankin jotain petraamista itselläkin.
Nauroin viimeisellesi.
- Minä en pidä itseäni sinkkuna, sanoin.
- Voin kyllä olla seurustelematta, mutta sinkku en ole.
Siten loin sinulle vuoron hörähtää… muttet edes vääntänyt silmiäsi nauruun.
- Se on asennekysymys. Minä voin olla sinkku, kun olen 28-vuotias ja ilman miestä, mutta en ennen sitä, jatkoin.
- Tai 26, virnistit viitaten omaan ikääsi.
Avasit silmäsi ja katsoit minuun. Minä en voinut olla hymyilemättä, joten suljin silmäni käännähtäen vatsalleni. Hetken aikaa oli hiljaista. Vain pimeys viipyi ympärillämme. Sitten sinä rikoit vallitsevan unisen tunnelman. Toivotit hyvää yötä. Minä vastasin.
Siinä me makasimme, sinä ja minä, hiljaa mietteissämme. Minä kuuntelin hengityksesi tasaista virtausta ja kaipasin syliisi – sinun ajatuksiasi en tiennyt, en tahtonut arvailla. Kai sinä olit unelmasi suojissa, niin kuin minäkin.

Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Semppa.net Foorumin päävalikko  ~  Henki ja Elämä

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin

Siirry:  

Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa